söndag 29 maj 2011

Mothers day

Morsdag i dag. Snart vaknar pappan i huset, efter att ha jobbat i natt. Och då tror jag bestämt att det finns ett paket gömt någonstans, till denna lilla mamman, att öppna på alla mammors dag. Åh tänk om det är något av detta...


Doftljus från Byredo


Vacker bok. (adlibris.com)
Armband från Lite Kalabalik i färgen "Lite Kate". Finns att köpa på www.stilinredningochdesign.
Underbar kudde från  Nikki Jones.

Halsband från märket Cornelia.
Ännu en vacker bok. (adlibris.com)

Eller ett himla fint halsband, designat och gjort av little U, med ett M, ett F och ett B samt ett hjärta.


Glad mors dag!







6 kommentarer:

  1. Kram gulliga du! Tack för att du visar mina smycken!
    Ljuset & armbandet vill jag oxå gärna få i morsdagspresenten.
    Min Nils tyckte minsann att det fick vara nov med mamma-firande nu ... "hon firades ju igår oxå!".
    Småplutts!
    Så jag drog ner och shoppade loss på COS, helt själv. Bästa mamma-presenten!:)
    Kram & njut av söndagskvällen! u.

    SvaraRadera
  2. Halsbandet var superfint! Hoppas att du fick något av ovan nämnda saker :) Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg du har! Massor av inspiration :) XO

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick något fint och att ni hade en mysig dag igår ; )

    Kram

    SvaraRadera
  5. Spänningen är stor- vad vart det ;) kram kram

    SvaraRadera
  6. Fina gåvor du önskade dig....spännande.
    Kram Malin

    SvaraRadera